Måndag !

Skola idag igen ! Började 9 och slutade halv 12, ganska härligt då :) Lagomt lång dag de! Vi hade bild hela tiden och vi målade med akvarellfärger, dock hatar jag de och kan värkligen inte måla med de så de såg ut som en 3åring varit på mitt papper! När ja kom hem värmde ja på lite fläskfile och bea till lunch! Har även hunnit varit in och klippt lite mönster i ett lakan till en necesär jag ska sy ikväll, om jag inte hittar på något bättre! Den blir i samma tyg som min väska, de vill säga svart på utsidan och zeebrarandigt på innsidan :) Kände att jag ville göra av med de sista tyget! Sitter och målar naglarna nu oxå och väntar på att syster ska komma hem och vara lite social! 
Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll mer än o sy necesären så kom gärna på något åt mig ! :P Blir den klar ikväll så lägger ja ut en bild då :)

Pöss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0