Otursdagar!

Igår var värkligen e otursdag! Först höll anna på och bränna upp huset!  sen när jag hade varit på skolan och träffat milla körde jag omkull! Skulle svänga in på grusvägen i ullsäter, kom kansk i lite för hög hastighet, och så for bakhjulet ut och jag for frammåt!  skrubbade västrsidan ganska rejält, Har ett fint sår på foten, knäet, höften, magen, armbågen och båda handlederna! Det är armbågen som gör ondast, va in på akuten och kollade om de var nått för ja kunde knappt röra den men de va inget allvarligt!  Går med 2 fina plåster på armbågen och knät nu... Även bandage på armen! De på vänstra handleden gör ont de oxå... är nog inte riktigt rent tror ja! Iaf då så slutade den dagen med att de inte vart någon fest i ljusdal utan jag stannade i stan på solbågen och drack grogg istället ^^  Och idag skulle jag ha varit till bergsjö på rock i parken men de sket sig oxå för ja fich inge sällskap! :(  Får hoppas på en roligare helg nästa helg! då blir de folkrace i ljusdal en dag o så fest för mig o jessica! :D

Nu ska jag fortsätta ha skittråkigt! Men vill ni får ni gjärna vara sociala på msn! :)


Pöss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0