Tisdag!

Hann klart med neccisären igår :) efter en del krångel! Man ska inte sy när man är trött har jag märkt! Fick göra om en del !  Gjorde även att armband när jag var lite piggare så de kommer bilder på de nu!

Skolan idag var slapp som vanligt! Började 9 och slutade 11.15! Vi hade bara sv/eng  och vi skrev varsin dikt och illustrerade den ^^  Nu sitter ja här och har tråkigt som vanligt! Nyss tvättat bort sminket så mitt ansikte ska få vila lite !
Imorgon börjar jag 11.50, riktigt skönt!  och slutar 13.55 ! Har en lektion bara och det är bild så de blir härligt!  Dock börjar skolan riktigt på fredag, visst bara 3 lektioner men ändå! Blir engelska, kulturhistora och praktisk marknadsföring! BOOORING på alla 3 ! :P  



neccisären som är i samma tyg som väskan ja sydde tidigare! Med zeebrarandigt foder :)



Och så armbandet :)  5 guldiga kedjor bara som sitter med ett lås på baksidan!

Pöss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0