Trött tisdag!

Är grymt trött nu! Igår gjorde jag inte mkt på dan, klöpp mig lite o så bara men på kvällen/ natten vart de film till halv 5 eller så kom i säng vid 6 kanske ^^ O sen kom mamma ut o väkte mig vid halv 1 ! Så ja jag är jättetrött idag! Det blir att sova tidigt ikväll för jag ska upp 7 imorgon och sätta mig på tåget till stockholm :D Blir massvis med shopping och grönan o så! Men höjdpunkten är ändå att få träffa Lian igen! Saknar har jättemkt! Va ett år sen ja träffade han nu o han har hunnit fyllt 6 år o så!
Nu sitter jag iaf och målar naglarna ^^ Blir snart mat med hoppas ja för jag är utsvulten! Sen blir de att duscha igen och packa ihop de sista :)

Efter allt firande har jag föresten hittills fått:

*3600 kr
* extra batteri till kameran
*4gb minneskort
*kamerastativ
*5 euro
*resevåg
*4 magneter
*ljuslykta
*massa hallon
*70%choklad
*ljus

Väntar på presenter från sundsvallsborna nu bara o kussarna ^^

Nu ska ja ta o måla klart naglarna o sen äta så bye på ett tag, kommer hem på fredag o raporterar alla köp :D

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0