Veckan!

Onsdag: I onsdags vart de att kliva upp kl 7 för att sen sätta sig på tåget vid 9 mot stockholm! Var där vid halv 12 då gick vi till lägenheten på östermalm och tog lite lunch och gjorde oss iårdning! Gick sedan ner på grönan och åkte lite ^^ Träffade även på anja och alex så då åkte vi lite med dom oxå! Sen började de regna lite så vi gick hem efter att tag! Den kvällen somnade man tidigt iaf!

Torsdag: hade bestämt med Sofia och Lian att vi skulle träffa dom och åka med båten ut till fjäderholmarna :) Så fort Lian fick syn på oss sprang han fram och kramade oss alla ! Finns nästan ingen gulligare människa än han! När vi var där spelade dom lite på ett jätte fia med knuff och sen åt vi glass och badade och hade allmänt mysigt! For sen till stan igen vid 4 eller nått för de började regna! ^^ Då gick jag, jennie, mamma o anders på något akvarie typ ! Mycket fisk var de där iaf ^^ Hajar o sånt ! Men ja gillade såklart pilgiftsgrodorna mäst :D Sen vart de hem och fixa sig igen då för att senare gå och äta på en thai resturang för mamma och anders firade fyraårig bröllopsdag ! åt grymt god mat mn ännu godare efterrätt ;) Sen somnade man tidigt den kvällen oxå! Med mobilen i sängen ! ^^

Fredag:
Klev upp 8 den här dagen oxå! Lagomt trött var man då! Packade ihop allt från lägenheten och gick mot terminalen när mamma kom på att anders glömt sin shorta så han fick vända ^^ Låste in väskorna på centralen iaf o så gick vi o shoppade för fullt :) Köpte en lila kofta, ett grått linne, ett skärp och en hårförlängning! Hittade ingen kavaj eller nått flätat skärp :( men de har ja beställt nu :D Åt lite donken innan vi satte oss på tåget mot hudik igen o va hemma vid 21.30! Tog fan e halvtimme från iggesund till hudik för de va nå signalfel! 2 min fter ja klivit innanför dörren ringer abbe o frågar om ja ska med ut o åka, så ja packar upp o far ut o åker med hen en sväng då... Träffade även på milla som var lagomt dragen ^^

Lördag: Klev upp 10 för ja skulle o jobba till 11.30! Jobbade till 16 sen for ja hem o gjorde tacos o slängde i mig den! Tog en snabbdusch och for ner på stan igen för att öva lite sång! Sen sjöng vi på scen för en del av hudik som hade kommit ner för att se sarah kelly som skulle ha konsert! Sen när vi sjungit klart for jag lars och gustav på ica och nhandade massa dricka! For sen hem till mig och sjäng singstar och nötte lite GH, sen kom även kattis, alex och anja... sys va såklart oxå med! Kul var de, såg ävn filmen "Harald", inte den bästa jag sett md den dög iaf och gubben i affären va köng! ^^ Dom for sen vid 2 kanske och jag gick och la mig!

Söndag: Klev upp 10.30 för jag började jobba 12, skulle jobbat till 16 men fick sluta 14.30 för de va så lungt... for hem o la mig o vilade på spikmattan ett tag, sen vart de tacos till lunch o så lite annanaspaj ^^ o sen datonr och paca o så för att fara till pappa nu en vecka... o här sitter ja nu, hemma hos pappa och håller på o somnar framför datorn!





Bilden är på mina senast inköp :) Koftan ser blå ut men den är lila ja lovar! Även den grå koftan och linnet, ett skärp, hårförlängning och ett objektiv till kameran :)



Hittad även ett grått tråkigt linne i garderoben på lördagkvällen så ja pimpade de lite med nitar =) de va skitlätt o snyggt tycker ja de blev!



Nu ska ja sova! Får se när ja kommer upp imorgon... 3 kanske?! Pöss o god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0