16/12

Nu är datorn totalrensad på allt, Dom kommer och hämtar den imorgon o de är 4gr på 3 år, så jag kanske ska få en ny om jag har tur. Anders sitter och snackar med dom nu o den har juh krånglat hela  tiden så...

Förövrigt har de inte hänt mkt idag, hade matte först, tyckte de va lite roligt för jag skrev juh prov igår men jag hade haft bättre resultat på de svåra provet än på de lätta xD
Hade klassråd sen och då fick vi kolla lite teater som 3orna hade satt ihop o sen hade vi fika med klassen.
 Sen for vi ner på museet när vi hade bild och kolla på länskonst. Min datalärare hade med 2 bilder o dom var faktiskt jättefina.

Jag och mamma var sen o köpte en plånbok åt mig som ja ska få av moster i julklapp :)
O nu sitter ja här hemma o har tråkigt, så ni får gärna underhålla mig via sms eller nått ikväll eftersom sys kommer ta dem här datorn ^^

Btw är de bara 2 dagar kvar i skolan o 8 till julafton ;P

Pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0