17/12

Ja den här dagen blev nog ganska bra endå, har fått reda på att jag får en helt ny dator gratis eftersom den pajat 4 gr  på 3 år :) Fick även sluta 2½h tidigare idag från skolan så nu har jag JULLOV :D  De är så gry,t härligt, imorgon ska ja sova så länge jag bara kan om de inte blir att åka åpå stan med sys o mamma då och inhandla julklappar ^^

Förövrigt kan jag meddela att jag är skittrött, funderar på att plocka ur linserna o gå o lägga mig en stund.
Kan juh även medela att de bara kommer bli ett inlägg om dagen nu ett tag framöver om ens de, eftersom jag inte har någon dator ^^




Vad tycker ni om mun nya header föresten?!  De är fel brunfärg men de ska fixas någon dag närjag orkar...

Pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0