<3

Har varit hos emil nu i 2 dagar typ så de e därför ja inte har skrivit, Träffa typ hela släckten hans på en gång ^^  Vi har sovit i stugan deras inatt och igår som vi i näsviken :) Ikväll bler de resturang för min med tjocka släckten o han skulle nog vara med tobbe så vi kanske träffas en sväng imorgon igen :) Får hoppas på de iaf!

Kom nyss hem jag iaf, emil skjutsade hem mig o när ja kommer in o tänkte hoppa i duschen säger anders att vi inte har nå varmvatten än, KUL! näe, han hade precis slagit på pannan så nu vet ja inte hur ja ska hinna göra mig klar innan vi ska ut o äta, vet inte heller vad jag ska ta på mig än!
Jag hittar nog nått hoppas ja :P

funkar inte att ladda upp bilder heller så de sket sig juh :P

Pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0