Snö!

Min dator går inte att starta! De är en katastrof! Sitter vid syrrans dator istället, känner att ja e lite databeroende faktiskt ^^
Vart inte många timmar i skolan idag inte, förs svenska men då satt vi och läste bara och sen skrev jag ett matteprov igen... Skrev ett svårare prov förra veckan som jag fick G på men ja kände ändå att ja ville göra de lättare o kaske få VG om inte MVG för de var skitlätt !  De var på algebra !
Måste tipsa om boken vi läser på svenskan oxå!  En blomma i afrikas öken! Sjukt bra bok!

Nu har jag nyss ätit, o så gå ut o fixa min dator med hjälp av anders...



Hittaen bild på lite snö på jennies dator, tyckte den passade eftersom de har snöat hur mkt som hällst idag :)

Pöss <3


Kommentarer
Postat av: moster

den boken har jag läst! å det är fruktansvärt att någon kan ha haft det så! kram

2009-12-15 @ 23:11:45
URL: http://forsfridah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0