Duktig ja !

Lyckades nästan försova mig imorse... Vaknade av att jag fick ett sms av Öhman vid 8.30, skulle igentligen upp 7.30 var de meningen... men men skyndade mig ur sängen iaf och han i tid till skolan fast dock utan frukost.Slutade juh 12.30 oxå så jag klarade mig på skollunchen :P
Nu sitter jag hemma, nyss hjälpt mamma att duka, slå in julklappen och fixat lite inför  personalfesten dom ska ha här ikväll... Själv drar jag nog ner på stan med abbe, kanske träffar på Öhman och maysan oxå de får vi se...

Imorgon blir de faktiska till att leka lite fotograf åt abbe och sen stan med mor min :) Julklappsinhandligen startar då!
Behöver fortfarande tips om vad man köper till far och mor sin, pappa vägrar parfym och mamma ska inte få något smycke eller ljus för de får hon jämt ^^

Aja ha en trevlig kväll de ska ja ha! :)
Pöss <3

Kommentarer
Postat av: moster

ge mammsen fotvård eller ögonbryns noppning eller nåt.. det skulle då jag bli happy för! kram

2009-12-04 @ 18:51:41
Postat av: Elina

hehe okej ja de va bra ^^ pappa e största problemet bara :P

2009-12-04 @ 19:34:22
URL: http://blindkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0