:)

Tack för kvällen igår :) De va jätteroligt! Synd bara att filmerna var som dom var ! Kom hem vid 3 igår tror ja, men de va de lätt värt :)
Dock vart de mindre bra när chefen ringde o frågade om jag var på väg till jobbet idag vid 12, hade totalt bommat att jag skulle jobba!
Men dagen vart juh någorlunda endå, åkte bussen ner på syan med minsta syrran, gick o köpte julklappar så nu är de faktiskt bara mamma kvar, o de skulle nog jennie fixa imorgon :)

Nu sitter jag hos mamma, ska packa ihop alla grejer o har faktiskt nyss färgar håret, blev juh samma rödfärg som förra gången o den tycker ja om så :) 
 

Kommer juh inte kunna skriva nu på kanske en vecka heller eftersom jag inte har någon dator hos far min, o anders ska fixa min nya nu någon dag :)


Pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0