Fan...

Ja den här dagen började inte bra iaf! Imorse när jag höll på o göra mig iårdning ringde telefonen hemmifrån mamma, de va sys som sa att mamma va inlaggd på sjukhuset för magen. Måsta dock till skolan endå, så anna skjussade mig.  Var i skolan och försökte koncentrera mig men de kan ja inte påstå att de gick bra, fick inte mkt gjort! Sen direct när vi slutat så halvsprang jag hem till mamma o väntade på att anders skulle komma hem så vi kunde fara ner och hällsa på henne. Han kom vid 3 så då for vi. Dom hade inte hittat nå fel på henne fasst dom gjort både skiftröntgen och massa blodprov. Dock trodde en av läkarna att när mamma syddes ihop efter kjejsarsnittet efter mig så kan dom ha råkat sy med en bit av tjocktarmen... Hon hade inte hört något mer om de men dom hade iaf uteslutit de värsta... 



Kvällen kommer inte bli lätt heller, ska ner på möte på hudik hotell vid 19, så vi får se om jag håller mig vid liv...

Pöss <3  Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0