Fortsättning på helgen!

okej datorn gav sig ^^

Fredan då iaf, träffade på öhman, for ner till stan och träffade på öhman lite till, du e min fyllekärring du :P Vi gick omkring lite o sen tröttnade vi så då kom pappa o hämtade oss ^^

Lördagen då vart de först på möte hela dagen o sen for vi till johanna vid 6 o hade lite förfest, Gick sedan till hennes kompis jonas o va där hela kvällen, var faktiskt roligt de fast ja mästa satt på samma ställe hela kvällen :P
Sen kom iaf bergius o robert dit o så liftade jag med dom till stan, vi trängde in oss 4 st i baksäte, de va jag sirre markus o ja vem den fjärde nu va :P Sömna gött den kvällen iaf, o väldigt fort !

Söndan då vaknade ja 30 min innan klockan skulle ringa kl 9 -.- Klev iaf upp då o gjorde mig iordning o vid 10 kom farfar och hämtade mig o körde mig till stan. Hade redovisning o så och vid 13.30 stack ja därifrån för jag måsta gå o jobba. Jobbade då mellan 14-18. Var faktiskt heldöd efter de eftersom ja inte sovit allt för bra den natten...

Nu sitter ja hos mamma, har ganska tråkigt men ja snackar med lite folk iaf så har sällskap typ iaf :P
Men snart blir de sängen, kommer nog sommna lika fort ikväll oxå!

Tack för helgen tjejer (+dennis o erik o alla andra) ni e bäst :)




Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0