Fredagkväll....

Ja efter en ganska lång väntan ringde ja o snackade med johanna, meen då fick ante o jonas o deras chaffis komma o hämta mig :) Var på stan ett tag, eller ja gretas den mästa tiden... Sen vid 2 drog johanna o maysan ifrån mig så då vart ja kvar själv på stan med ante o jonas... o så drog jonas hem oxå... o sen kom uppvall o skulle hmta ante oxå men då bad vi lite snällt så dom skjutsade hem mig ^^ Var vell hemma vid 2.20 tror ja... då gick ja o la mig på en gång ! Så även fast ja vart övergiven av johanna så vart de juh bra endå! :)

Jag o mamma skulle ha varit på stan idag, men hon mådde inte så bra så då sov ja till 1 istället... hade kunnat legat längre oxå men ^^ Ja nu har ja precis käkat frukost o sitter här o drygar... Ni får gärna säga till om ni vill hitta på något ikväll för annars kommer ja få tråkigt! :P

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0