Julklappsproblem!

Jag tror alla har lika mkt problem med julklappar som jag har faktiskt!  De är som sagt bara 2 veckor kvar till jul och de ända jag har klart är till jennie och min låssaspappa, sen har jag lite av julias julklapp klar oxå... men alla andra då?! Kommer bli att jag blir klar dagen innan julafton och att ja sitter uppe hela natten och gör armband åt folk för ja inte har något annat ^^ Näe men iden till anna (min låssasmamma) är oxå klar, o jag kanske har en ide till mamma, men till rästen då?! Mormor och morfar, farmor och farfar och till pappa, vad hittar man på då?! 
Hjälp gärna till med förslag!




Pöss <3

Kommentarer
Postat av: Jonas Lind

Uhm... Trisslotter FTW ! :))

2009-12-11 @ 16:52:43
Postat av: Elina

haha men de blir så tråkigt i längden...

2009-12-11 @ 17:44:00
URL: http://blindkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0