Uppdatering på G

Nu har jag äntligen slutat skolan för idag, har varit grymt trött idag.
Sitter faktiska och målar naglarna nu och som blir svarta, tycker det är snyggt med svart nagellack ja, fast eftersom jag går estet är vi juh emo om vi har de, men ja skiter i va dom säger för ja e rent av raka motsaattsen, e grymt modeintreserad, älskar smycken till 1000, älskar att fixa med skönhetsgrejer och sånt så nja jag kan inte kalla mig emo ^^
Sen när syster kommer hem ska hon få leka lite fotograf åt mig, ska fixa en ny header... så den här gången får vi vel se om jag ger upp eller hur de blir :P Blir iaf inte något som liknar den nuvarande så de blir lite uppdatering nu någon dag :)


Förövrigt har jag tråkigt resten av kvällen så hör av er om ni e roliga ^^

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0