030709!

Kom på igårkväll att jag skulle till oprikern idag o beställa nya linser! Fick då ett par nya solbrillor oxå för 430 kr från polaroid :) Sen vart de handelns dagar en sväng med mamma o så va jag på åhlens o köpte en sjal o en hatt till tanzaniaresan... kan va bra o ha nått på huvet då! Sen vid 3 när ja kommit hem ringde jonas o fråga om jag kundejobba mellan 16-20 så då gjorde ja de... Nu sitter ja hemma igen o har ätit både mat o glass,jordgubbar o chokladsås :) Imorgon blir de upp o jobba igen... Sen blir de Ledin i s-vall!! Fick juh inge sällskap ikväll så då far ja upp imorgon istället med mor min !

Förövrigt så saknar ja en viss person men de fattar nog inte den! <3 Mitt liv e upponer!! O mitt självförtroende ligger somvanligt på botten med de ska vi ändra på!!



Pöss!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0