100709!

Nu har jag börjat med nedräkningen tills jag fyller år =) ! Det är bara 24 dagar kvar sen blir man 17 ! Hade tänkt mig att vara 2 kg lättare då men det får vi se hur det går, Det är skitväger ute så det gårr inte så bra att träna! Är hos pappa nu oxå så kan inte sätta mig framför någon ymaskin och sy klart klänningen heller! Det går faktiskt bättre och bättre att äta maten jag bytt till oxå ! Åt fil med nötter i imorse det var riktigt gott! Till lunch blev det stekt ägg, bakon och korv. Även grönsaker då! Vi får se hur det blir den här veckan med maten! Får försöka få in anna på samma grej ^^

Nu ska jag ta och beställa lite kläder ^^ Det är super rea på nelly.com! Ska även beställa en bikini och 2 par solglasögon från caliroots.com och topstreetwear.com! Där har ni förslag på 3 sidor med snygga kläder! Dom 2 sista är nog lite mer hiphop stil på kläderna men matchar man rätt blir de riktigt snyggt oxå!





Bikinin jag ska köpa på bilden ^^ Diggar den eftersom det är dragkedja fram! Det är märket Cheep Monday och kostar 249 kr =)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0