120709

Klev ur sängen vid 1 idag, tog mig en riktig somvorgon! Sen for jag till mamma och fållade gardiner och provade lite klänning som va aldeles för stor ^^ !  Sen när jag kom till pappa ställde jag mig och strök lite och totalstädade rummet! Satte upp 2 tavlor och 2 krokar på väggen oxå.... imorgon tror jag att jag ska ta och måla tavellisterna oxå som ska upp så det blir klart någon gång! -for och jobbade sen iaf vid 19 och fick jobba över såklart, måsta göra klart matsalen innan jag fick sluta... jobbade till 22.15 iaf!  Nu sitter jag hemma igen och har nyss fikat lite... Ska snart gå o duscha och sen blir de sängen på en gång!!!  ^^ Bilder på mitt nystädade rum kommer imorgon ^^


Pöss o go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0