130709

Slapp dag idag som vanligt, skulle ha jobbat men jag slapp de oxå! Blir jobb 4h imorgon iställer 12-16! Hade ställt klockan på 11 imorse men klev inte upp förnans 12 endå! Åt lite äggröra och bakon. Sen vart de att göra sig iårdning o så, resten av dagen har jag mäst legat och läst, har läst ut en bok nu bara idag... Partyprinsessan heter den o är 7de boken i En prinsessas dagbok. Åt även jättegod tackopaj idag, ur LCHF-kokboke... finns faktiskt en hel del gott där även fast man inte får äta någon potasis eller så... men jag kännermig faktiskt mkt bättre i magen redan! (och ja jag fuskade o tog en bulle idag, men vem kan säga nej till annas nybakade bullar lixom?!) Har även hunnit slipa tavellisterna idag, blir kanske att jag målar dom imorgon eller på onsdag... om ja hinner efter jobbet! Ska till mamma nått och hinna sy klart klänning oxå! =)
Nu har jag iaf precis kommit ur duschen och jennie ska snart få göra 5 inbakade flätor i mitt hår så jag blir lockig över natten, orkar inte platta och krusa nu varje dag på sommaren! Men men nu ska jag ta lite jordgubbar och mjölk innan ja lägger mig, blir en tidig kväll ikväll iaf!

Pöss


(inte orkat knäppt nå kort på mitt nystädade rum en så vi får se om de kommer nåra) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0