170709!

Nu är det inte många dagar till jag far på konfirmandläger igen :D o inte många dagar tills jag fyller år heller :D  Jag längtar !!
Vaknade av att det var en 1 åring i huset som lät en hel del! Då var klockan 9 men kom inte ur sängen endå förns 12, jag låg o lyssnade lite på musik och så !
Sen röjde jag lite på rummet, köpte hårfärg, och nu är jag hos mamma med färgen i huvet :)  Det blir rödbrun igen, jag trivs i rött ! Kommer bild på resultatet senare!
Snart kommer moster, oskar, frida, viktor o theres oxå... vi ska göra lite bus och middag för mormor och morfar :D  Sen senare ikväll kanske jag far ner och träffar tjejerna i stan, dom skulle in på g-festen men jag tänkte inte gå in sparar mina pengar till nästa helg istället !
Imorgon är det även cruising! Kommer bli nice! blir antagligen tjejerna då o sys!  <3 på de!
Nu ska jag gå o skölja ur färgen ^^ Jag hoppas det blir bra !  O jag hoppas  på supergod mat ikväll oxå!

Kan även medela att jag redan gått ner 1 kg med den nya maten, o då har jag ätit i en vecka bara  :D

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0