Dag 2

Andra dagen nu med LCHF maten... Till frukost blev det grekisk yougurt, grädde och vattenmelon! Det var inte de godaste jag ätit men de gick ner! Till lunch vart det äggröra och bacon och till middag vart det grilladkyckling, stekt vitlök, morötter och coslov (stavning). Blev äver lite fil, blåbär och mysli till kvällsfika!
I övrigt idag har jag mäst varit yr idag! Men har iaf sytt lite klänning och den börjar bli klar nu! Bara mamma har klippt sin klänning så jag kan ta lite tyg av henne, och vi har köpt dragkedja så är den oxå klar :) Det kommer en bil på väskan nu oxå ^^ den ja sydde häromdan! Kommer även en bild på vad jag inhandlade förra vecka för mina utlandsresa! Det blev ett par shorts, ett linne, en solhatt och en sjal/halsduk! känns som om allt kommer komma till nytta i både tanzania och i thailand!








Pöss o go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0