Dag 3

Idag tycker jag att jag har hunnit med mycket! Började dagen med att vakna halv 8 kanske av att någon var ute i köket och stökade, låg och väntade på att klockan skulle ringa men orkade inte vänta tills 9 så jag klev upp endå! Gjorde mig irdning, gjorde äggröra och bakon till frukost och sen for jag och jobbade vid 10.30! Träffade på både Erika och Rickard på jobbet de va ett bra tag sen man träffade dom.... Sen for jag hem vid 3, Åt lite fil och nötter till lunch och sen satte jag mig och gjorde klart min tavla =) Är ganska nöjd faktiskt även om texten vart "lite" sne! ^^ Har även hunnit byta hissgardin i ett fönster och efter jag har ätit ska jag och syster kanske ut och cykla om jag inte far till mamma och fållar gardiner istället ! Snart mat iaf och nu blir det grillade fläskkotletter och hemmagjord beasås... om anna nu lyckas med den... ^^



Tavlan iaf på bilden som jag gjorde klart nyss!! ^^ Det står med guld på brun botten i olika nyanser iaf!


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0