Dag 6

Den här dagen har gått ganska så fort faktiskt! Började jobba 12 så klev upp och gjorde mig klar vid 10.30.  Jobbade till 4 och sen for jaf till mamma och provade klänning... Mamma ska ner och köpa resår imorgon och sen går den att sy klar :D  Ska jobba imorgon oxå så då far jag oxh fållar den och syr dragkedja efter de!  Imorgon blir det även bio men tjejerna! Det gillas :D  Det blir Ice age 3 !  Nu sen jag kom hem från mamma har jag inte gjort mkt... Ätit lite och varit social med sys och Avesta o så bara !  Ikväll blir det nog bara att ta de lung och sova ganska tidigt eftersom de blir jobb imorgo oxå...  Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite VeckoRevyn och snacka lite med Johanna :) 




Kände mig nästan lite gullig i håret imorse! Helt lockig o så... De är inte varje dag de inte! ^^
Ignorera mitt ansikte på bilden jag var jätte morgontrött!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0