en vecka nu!

Nu har jag ätit konstigt i en vecka ^^ De går faktiskt jättebra o man har inge sötsug över huvud taget! Mamma har gått ner 1½ kg nu på en vecka de kan man juh hoppas på att jag oxå gjort !  Nu sitter jag iaf och lyssnar på åskan o när det regnar! De är mysigt ! Sen så är Mia o David här oxå anna kusin o pöjk!  Kanska far till mamma o syr klänning senare man vet aldrig! Tråkigt har jag iaf, så är de någon som vill vara social får ni gärna vara de! Oj åskan är nog precis ovanför oss nu de mullrar som nånting!! ;)

Pöss skriver mer ikväll om ja orkar! ^^

Kommentarer
Postat av: ida

Men hallå, du behöver då inte gå ner i vikt? :O

Du är jättefin som du är. :)

2009-07-23 @ 10:25:09
URL: http://idablombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0