Galen helg ^^

I fredags började det med tjejkväll hos jessica, det var jättemysigt och sen tog vi bussen in till stan och jag sov hos "jessica" sen!  Lördagen vart bara seg va hemma vid 1 kanske o då vart de datorn o duscha o göra sig iårdning för ny kväll! Åkte ner på stan och täffade alida, dennis och nån till vid 8, gick omkring o ja flick sitta själv och så ut med massa dreggel ^^  ! Sen kom iaf jonas, ante, erik och pernilla ner och va lite sociala! Även nån äckelgubbe som skulle kramas massa!  Vi satte oss på en parkbnk o drack lite, sen hade vi tydligen gått till statiol  och jag hade låst in mig på toa ! Inget ja mins dock! Vet bara att jag kommer dö nästa gåg jag måste fara och tanka!  Åkte med bussen till iggesund sen, jag hade tydligen hoppat av för tidigt oxå så vi fick gå en bra bit extra ^^   Väl hemma hos jonas hade ja deckat på hans säng i 2h och då hade lillråttan o pernillas lillebror kommit dit!  Han hade tydligen försökt fått i mig lite mer drickbart oxå ! Men de gick inte så bra, o sen sa jonas åt dom o låta mig va så!  Efter jag hade vaknat vid sådär en 5 så gick vi till dennis och skulle sova me då var de dennis som va värst! Hade nyktrat till ganska ordentligt då efter ett antal liter vatten ! Sov på soffan där ja och alida o han på andra sidan rummet! Klev upp vid 5 sen på eftermiddagen och väntade på skjuss in till stan igen av anders, hem och duscha och sen äta! Hade inte ätit nått på 24h! Vart äggröra och bacon när jag kom hem, orkade inte göra något värre!
Nu har jag packat iaf och sitter hos mamma, jag mår bra nu igen är bara en aning trött!  Ska sova nu för jag ska upp o jobba imorgon!

GoNatt o Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0