Härlig dag endå !

Hade ställt klockan på 10.30 idag för ja skulle jobba kl 12! När klockan ringde på telefonen stängde ja av de och hade bara ett sms där de stog "skål" i ^^ de var självklart Ante som var i rättvik och söp! Har inte hört nått om ikväll heller så nu är de annat planerat! Aja kom på jobbet iaf o jobbade 20 min, sen frågade Elin mig om jag ville gå hem för de räckte med folk! Svarade såklart ja så då for man hem o åt sen vart de till enånger och långvind för att fika ! Fick även hem min bikini från cheep monday idag :) nu är ja lycklig! min tur har värkligen börjat vända! Har juh gått ner 2 kg oxå på 2 veckor så ! Hoppas de fortsätter i den takten :) Nu är jag trött på skitvädret bara, tycker de kan vända och bli sol nu oxå när jag kan vara ute i 2 veckor!









Men nu ska jag ta o göra mig klar sen far jag ner på stan en sväng :) ni får va sociala om ni vill, ja lovar!
De åskar även nu kom ja på o de e mysigt!

PössHej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0