LCHF!

Började dagen mad att sova över 30 min så mamma fick komma o väcka min när de var frukost för jag skulle upp o jobba! Har vaknat var och varannan timme inatt så har inte sovit särskilt mkt! Började även äta enligt LCHF idag, det var lite konstigt att gå från att äta fil o mysli till frukost och äta äggröra med grädde i, bacon och kryddig korv! Måste även börja dricka mjölk igen och de kommer bli väldigt konstigt efter ett år med bara vatten! Lunch vart de ingen eftersom jag jobbade o inte hade någon rast! Men sen å lagade jag och mamma middag när ja kom hem, vart lax med gorgonsola ost i ugnen sen morötter med nån sås av olivolja, vitvinäger, villök och persilja! Det gick faktiska att äta! Från och med nu blir det inget socker heller! Fast jag får iaf äta mörk choklad, bär, och grädde och sånt =D ! Lite konstigt men! ! Det är lite konstigt att ställa om sig! Får inte ära nå potatis eller spagetti o sånt till maten heller! så nu blir det fisk/kött och grönsaker för de mästa! Har även börjat ut och gå nu varrannan dag med mamma men vi får se hur det blir hemma hos pappa, kanske tar mig en sväng på cykeln eller nått! Får se hur det går med maten där oxå... O nä ja äter de inte i bantningssyfte ja äter de för min mage ska bli bra igen! Sen är de juh alltid bra att man går ner i vikt av de ^^

Men nu ska jag sätta igån och diska och städa lite de kan behövas! Har inga skedar rena -.- Även att man inte sen mitt köksbord typ^^ så städas behövs de oxå! Sen ska jag gå in o göra egen glass(de får ja faktiskt äta) !

Pöss o hej leverpastej(oxå tilllåtet) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0