Måndag!

Kanske vart lite för sent ändå igårkväll! Var ganska död när jag kom på jobbet!  Jobbade 11.30-16 idag och sen bar de av hemmåt och duscha o så ! Sen vart det ner på jobbet igen på provsmakning av de nya vi börjar med imorgon :)  KOmmer börja med lit italienska grejer, kycklingbörgaren är jättagod ska ja säga! Den blir de till lunch imorgon! även mosarellaspripsen! Och glassen var inte dum den heller! Cornetto börjar vi med nu! Men marengswichen blir kvar den oxå ! Sen åkte jag hem efter de igen och provade lite kläder som kommit :)  Fick en cardigar, en t-shirt, en väska och 2 BHar... En av dom ska tillbaka annars behåller jag resten :D  O nu sitter jag här då ! Har suttit här ett tag men!



Cardigan :D



T-shirt :D



Och en skitsnygg väska :D



Ska försöka lägga mig innan 3 inatt faktiskt även om jag inte börjar förns 13.00 imorgon !
Pöss o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0