Måndag!

Okej jag har grymt tråkigt nu! Det här är nog den tråkigaste kvällen sen i torsdags! Har jobbat idag iaf 11.30-16  och självklart åkte jag på jobb imorgon och jag som skulle på stan o kanske ta hål i naveln!  När ja kam hem idag så vad de ingn hemma dom hade dragit till sundsvall så ja åt lite och fuskade såklart och tog en bulle ^^ Sen for jag till mamma och lagade min väska... och sen hem till pappa igen och bara ha allmänt skittråkigt! Har även beställt kläder idag ! En skitsnygg tröja(bilden), en väska(bilden), 2BHar och en cardigan! Hittade inge kort på de andra!!  Och nu sitter jag och väntar på att syster ska komma hem så jag får gå o lägga mig någon gång! Har även snackat lite med Ida idag de va ett tag sen :)   Även med annat trevligt folk oxå !!  Ska gå o göra mig klar för sängen nu så de bara är att tippa omkull när syster kommer!!

 



GoNatt o Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0