Torsdag!

Kom hem kl.6 imorse ! Kom hem 1 första gången efter att mamma hämtat mig borta på öster, tog moppen ner på stan sen vid halv 3 och hjälpte alida o dennis hem med johanna ! Sen vid 3 halv 4 kanske for ja upp på öster igen ^^  O så hem vid 6 då! Klev upp vid halv fyra idag för ja va så trött!  Då bara döade jag ett tag och sen vart d att fara till pappa för att fira för tidig födelsedag! Fick 1000 kr och en 70% chokladkaka !  Sen for jag till lava och hämtade lite mary kay grejer åt mig och tjejerna :)  o sen hem o nu sitter jag här ! Eller ja jag har hunnit gjort ett armband, ett halsband och kladdat lite på en tröja oxå!  Kommer bilder på de nångång, aningen imorgon eller när ja kommer hem igen ! För imorgon far faktiskt jag till undersvik igen för 3dje året irad och firar min 17 års dag där :)  men de är de värt för undersvik är mysigt !  O min tur måste ha vänt nu ! De är ja helt säker på, för I Think I'm In Love ^^  De är de som är jobbigast med att fara till undersvik! Kommer sakna alla i hudik !  <3  



Bjuder på bild från förra året i undersvik :)  De är så mysigt!

Nu ska ja sova! Kommer förmodligen inte skriva nu på ett tag! Kommer hem den 8 augusti innan dess har jag inte tillgång till dator! Men ni får järna vara sociala på mobilen hela dagarna ! 0738384852 !

Pöss o God natt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0