040609!

Det vart skolan till 9 idag och ha en lektion i 3h så jag slutade 12!  Då vart de hem och göra sig lite lunch och plugga lite datakunskap (som jag nu är klar med!) och lite svenska som jag inte orkat göra klart än ! Sen vart det upp på skolan igen till 18.30 på estetisk afton där alla 3or hade redovisning på sina slutarbeten!  Även några av mina bilder var uppe! :)  Det var även modevisning, teater, konsert o konstutställning med blandannat tavlor, skulpturer och möbler!
Nu känns det som jag ska engagera mig lite mer i min svenska så den blir klar till imorgon för då ska jag fara upp till sundsvall och shoppa med sys och mammi. Blir massa mys o massa mer shopping då, i birsta :D

aja ska plugga nu!



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0