090609!

Okej nu har jag inte skrivit på ett tag igen helle men har haft sjukt mkt plugg  och varit helt död på kvällarna!!  Imorgon slutar skolan iaf :D Jag är så grymt glad !! Sommarlovet kommer välbehövligt iaf!! I helgen blir de fest på fredan o så upp o jobba lördagmorgon... sen fest/cruising lördag kväll och upp o jobba söndagmorgon... o så blir de fest söndagkväll o sova som en tok på måndag!! :D  Kommer bli en hejdundrande helg de här oxå!! Frågan är bara hur jag ska orka jobba!! Kommer bli mkt stress och mkt springande då!!
Imogonär de sista dagen jag behöver släpa mig till skolan på ett tag iaf! Vi ska ha avslut på matten först blir vell kanske fika och så... sen sva vi springa runt lillfjärden efter de på idrotten och sen lunch och fika på svenskan o så slutar vi strax efter de :D   DE SKA BLI SÅ SKÖNT!!!

Strax ska jag fara till min köra mor o baka lite kakor att ta med imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0