110609!

Igår kväll/natt läste ja ut en prinsessas dagbok 1&2 för kanske tredje gången !  Ikväll blir det att börja på den 7 boken och så blir det nog sova tidigt för jag ska upp till farmor och käka tårta till kl.9 imorgon bitti... Ni får gärna vara sociala på msn([email protected]) oxå för jag har ganska jättetrkigt!!!

Idag klev jag upp vid 1 och då ringde sys o frågade om jag kunde hämta  henne på skolan... men de sket ja i och hoppade i duschen istället!! hämtade henne hos mamma sen istället och for ner med ett par skor åt stina på donken! Efter de vart de minsta sys skolavslutning och hon slutade 2an... Såg lite gammla lärare o så oxå men ingen rolig...  Beställde hem pizza nyss så har precis ätit upp den som jag o pappa delade på och nu har jag lika tråkigt som alltid!!

Ni får gärna höra av er om ni ska in till stan eller nått.... för ja har tråkigt som sagt och vill hitta på nått!!! :)


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0