220609!

Hade ställt klockan på 10.30 idag så ja skulle komma upp nån gång! Klev upp åt lite frukost o gick ut o la mig i solen ! Men de blåste lite o så va de tråkigt o ligga där själv så då tog ja moppen till mamma o umgicks lite med syster o solade o så ! sen fick hon för sig o bada o då tänkte ja ja att ja skulle lägga mig på en madrass i poolen ja oxå... De ja inte tänkte på va att de bara va 16 grader i vattnet o de va svinkallt! Men jag stog ut ett tag iaf sen klev vi upp o gjorde lunch ! När anders kom hade han med sig mina betyg oxå som ja hade fått hem :) Dom va nästan bättre än i 9an ! Vart riktigt glad :D  Nians betyg står i parentes!

Matte: VG  (G)
Svenska: VG  (G)
Engelska G  (G)
Naturkunskap: VG
Historia: G  (G tror ja)
Bild och form grundkurs: VG  (vanliga bilden: MVG)
Datakunskap: VG
Estetisk orgentering: VG



Bilden är från förra året! Det är vatten i hela nu! :D

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0