230609!

Hade ställt klockan imorse också så jag skulle komma upp nångång! Klev upp o gick ut o la mig i solen men de va outhärdligt för ja låg helt i lä o de blåste inte minsta lilla! Gick in o tog lite lunch o så o sen gjorde ja ett nyss försök i solen gick lite bättre då för ja la mig på studsmattan o där blåste de! tyvärr gick solen i moln då efter 30 min kanske s då gick ja in o duchade o gjorde mig iårdning för att fara på stan! Jag o mamma va ner o lämnade in nåra böcker o sen gick ja o provade massa tunna sommarplagg som ja ska ha med till våren när vi drar e thailand! Lika bra o handla redan nu! Sen vart de hem igen o nu sitter ja o lyssnar på musik o ritar lite tatueringar åt syster min,... Har du nån ide på vad ja kan rita får du gärna säga till för jag har idétorka!!!




Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0