160509!

Hade härlig da idag i skolan som alla andra fredagar ! Började 9 och slutade 12 ! Hämtade syster på skolan sen med räsermoppen min ! Färgade håret på jennie när ja kom hem men de vart grått så då for vi på ica o köpte en ny färg! Färgade om de och då vart de brunt! Har ätit tacos nu o snart kommer Jessica.... Då ska jag slinga henne o hon ska färga mig!  Blir rödbrun som sagt... Nu ska jag packa de sista eftersom jag far till Frankrike ikväll!! Kommer då tyvärr inte kunna skriva förns den 25e då jag kommer hem...  Men sms gärna ikväll! Svarar inte heller på tellefonen eller på sms när jag är där nere för det kommer vara jag som får betala alla kostnader!




Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0