Boooring!

Vad är de för fel på mig?! Jag har haft svårt o komma ur sängen nu i en vecka... O ja sover en sväng nästan varje dag efter skolan  ändå är jag skittrött nu och skulle vilja sova... Är det vädret kanske ?! Eller så har jag för lite att göra! För de mästa jag gör är att sitta här, framför en dumburk till dator... Idag har jag faktiska bakat men nu då?! Det finns inget att göra, mamma o jennie är o sitter badvakter och anders och jag sitter vid varsin dator....
Sitter och kollar lite kläder jag faktiskt, hittade en rea på en sida, kanske ska beställa ett par mjukisbyxor och 2 par björn borg trosor...

Aja ska vell göra något nu... nån som har förslag?!

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0