Dagen...

Idag slapp jag faktiskt både gå till skolan och hem därifrån ^^ Anders skjussade mig på morgonen o mamma hämtade mig när jag slutade för vi skulle åka ner på stan :)

Hade iaf idrott första lektionen idag, spelade volleyboll bara o sen hade vi värsta hålet som vanligt så då gick jag jessica och alida ner till mamma på jobbet och lämnade min väska :) Sen hade vi foto ^^ hehe vi åkte ner på stan och satte oss på guldsmeden och fikade ^^ Mm god fotolektion ;P Aja sen hade vi iaf formgivning och jag klippte alla delar till en kudde/stolsdyna.

När jag och mamma var på stan iaf då så köpte jag mig ett par nya jeans och en tröja som jag ska ha imorgon :) Vi åkte även på Hudik Hobby så då köpte jag läderband, ändklämmor och små ängler så nu har jag gjort 4 armband ikväll ^^ Sitter även med ansiktsmask nu :) De är riktigt skönt, färgade juh håret lite tidigare och o ska snart måla naglarna ;P fan va snygg ja kommer bli xD




Byxor :D





O tröja :D
Båda är från H&M



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0