Dansa!

Okej såg step up to the street igår oxå! Grymt bra film, andra gången ja såg den oxå ! Har nu konstaterat att jag äskar dansfilmer o jag vill börja dansa igen... dock finns de ingen grupp i hudik som ja vill dansa i eftersom ja vill köra lite street/balett grejs!  Aja kanske ska lura med mig tjejerna o börja dansa showdans!
O nu e de så att de börjar en buggkurs i februari oxå, nån som är på att hänka ?! :D

Skolan idag var dryg... inte gjort ett skit som vanligt, på svensa skulle vi läsa.. men ja hade ingen bok! O på matten satt ja o planerade julklappar med jessica :P

Nu ska jag ta o kämpa på ed de sista på svenskan o sen sa ja gö mig klar att åka till Tanzborns :)


(O ja lovar den som hänger med mig o buggar får en pöss !)
Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0