Gårdagen ^^

Vart skola först o jag hade prov i praktisk marknadsföring, gick faktiskt riktigt bra så ja hoppas åtminstonde på ett VG :)
Sen på kvällen fick pappa skjussa ner mig till bussen o jag åkte till iggesund för att förfesta lite o fira erik som fyllde 18 ! Dennis skjutsade in oss till stan sen igen för vi skulle gå på g-festen, hade juh fribiljett så :) men sen tröttnade tjejerna så ja följde me hem te apa en sväng o sen fick bumbi skjutsa hem mig ^^

Idag kom pappa o knacka på kl 15.00 för då tyckte han att ja skulle kliva upp men de tyckte inte ja ^^ men åt iaf frukost o så då sen gick ja o vila en stund till ^^ nu sitter ja bara här men funderar på om man snart ska gå o duscha o så ^^

Ingen vet heller hur ja ska orka upp o jobba imorgon ^^ menmen de måste göras!

Nu ska ja döa ett tag till ^^

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0