Helgen !

Min helg har faktiskt varit sjuk, men sjukt kul ska ja säga!

Fredag: När jag kom från skolan hoppade jag i duschen o så fixade ja mig och gjorde mig partyklar, tog sedan bussen ner på stan för att sen byta buss och åka mot njutånger! När jag, Jessica, Emil och Affe kommer dit så käkade vi lite först och så skulle de andra fixa iordning sig! Sitter och snackar och har lite trevligt bara innan allt annat folk  ramlar in vid halv 9 , 9 !  Blev lite röj ibland faktiskt och såå dans såklart :P Dock drog även apa och abbe en repris  och borjade strippa xD Fick skjuss hem sen iaf av abbes kompis!

Lördag: Mamma väckte mig kl 10 och då for jag och jobbade, slutade 16.00 och då for jag hem och duschade och gjorde mig iordning för ännu ett party! Mamma skjussade ner mig till bussen och så åkte jag till Näsviken den här gången, det var nämnligen Henkes 18-års dag så han hade hyrt folketshus! Var ganska dött där men jag och johanna hade kul endå vi :) Dock hade födelsedagsbarnet nästan deckat när vi kom och blev hemsläpad av far sin senare på kvällen! Vi fick hämtning där oxå av abbe! Tack för du ställer upp! :)

Söndag: Ja fick lite sovmorgon iaf, mamma väckte mig 13.45 för vi skulle till mormor och morfar vid 3 eftersom de var farsdag, så de blev vell att kliva upp då bara o duscha o så... Sen packade jag och så eftersom jag skulle till pappa på kvällen o gjorde lite skolarbeten!


Får jag säga de själv så tycker ja faktiskt helgen har varit grym!  Kommer bli 2 till helger nu som kommer bli grymt roliga! G-Fest och jobb nu i helgen och sen den 14-15 blir de söderhamn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0