Ledig :)

Jaopp idag har jag faktiskt varit ledig :) Var riktigt sknt de, dock var jag uppe kl 10 endå för jag skulle ner på stan en sväng och kolla stövlar, hittade faktiskt ett par men ja tyckte dom var lite för spetsiga... Var även på hudik hobb med syster och köpte lite smyckesdelar :) fock var 3 av grejerna jag skulle ha slut så jag får beställa från panduro eller åka till sundsvall ^^
Har även pluggat massa idag, jag har en engelsa redovisning imorgon och ett kulturhistoriaprov att göra... Jag hoppas de gr bra så ja kanske fr MVG i kulturhistoria :) Vore toppen de!

Nu ska jag fortsätta plugga innan mamma kommer hem igen.. ^^
(just ja hon kommer nog läsa dehär )

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0