Städdag!

Jag slutade skolan tidigt idag, nämnligen 12:35 så då cyklade jag hem och åt någon pepparkaka och drack mjölk :o (inte druckit mjölk på nästan 2 år)  Sen nu har jag städat mitt rum, plockat undan, dammat och dammsugit ! Har även varit duktig och röjt på Jennies (systers) rum! Plockat undan, bäddat sängen och fixat lite mysigt där eftersom jag och tjejerna ska okupera hennes rum ikväll! Vi ska ha filmkväll och käka massa gurka o motötter med dipp ^^ Fast vi har även min snickerskaka som jag gjorde om man vill vara mindre nyttig ;) Kommer bli bra de bara vi hittar någon bra film att glo på ! :)

Nu ska jag gå o laga mina byxor som sprack när jag städade xD

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0