Tröjor!

Har haft jättetråkigt nu en stund så jag satt och lekte i något program på internett som Josson skickade... Det blev 3 tröjor :) Team Foander tröjor åt mig och syrran och sen kanske ne julklapp åt pappa som ja tycker han kan behöva eftersom vi är 4 tjejer här hemma som bestämmer xD




Den till mig! De står även Elina litet på vänstra bröstet... :)





Den till syster... då står de Jennie litet på bröstet :)



O så denna till pappa xD Han är juh typ fabrikschef eller arbetsledare eller nått  på jobbet sitt oxå ^^



Vad tycks?! ^^
Hehe jag vill beställa nu ja :P


Pöss <3

Kommentarer
Postat av: ...

snygga, får hoppas dom blir glada då !

2009-11-28 @ 22:57:08
Postat av: moster

hmmm har du ingen bra text ide till Julia?! :)))

2009-11-30 @ 22:09:01
Postat av: Elina

Näe jag har juh inte de, och de vart så dyrt oxå så isåfall gör jag en själv... :)

2009-11-30 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0