Underbart!

Min dag har verkligen varit underbar :D
Började med att vi hade matte på morgonen o jag fick VG på provet, fortsatte ja såhär så skulle jag få VG i hela matte B kursen :D
Sen efter skolan skulle jag köra första lektionen på körskolan, och de gick kanon, värkligen kanon! Vart skitglad o deras bilar var jätte lättkörda !
Sen vart de utvecklingssamtal på skolan efter de o allt var jättebra, ligger på VG i de flesta ämnerna. Får även kanske ledigt för thailandsresan :D Även att mitt schema blir underbart nu i 6 veckor :D
O så när jag kom hem kollade jag mailen o mitt paket från nelly är skickat + att ja hade nått annat roligt mail, men de får ni inte veta ^^

Har nu nyss kommit hem från skolan igen, hade juh aftonskola igår och idag. Satt o försökte värva folk till Estet bild och formgivning, de gick vell sådär.
Men vi är iaf lediga imorgon o de e juh oxå skithärligt!

Mm Puss på livet just nu alltså! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0