Usch!

Ja jag tycker inte om söndagar så är de bara ! Dock har jag iaf haft något att göra idag, jobbade först 4h o sen cyklade jag hem i regnet o så försökte ja äta men de gick inte för ja höll på o somna så då la jag mig i solariumet en timme istället! :)
Sen hjälpte mamma mig klart med engelskan och så började vi med lite svenska, skulle inte kommit någonvart annars!
For sedan ut o övningskörde lite efter jag packat eftersom jag ändå skulle till pappa, vi vågade oss iaf en bit in i stan, va upp på prix o så o tog ut pengar o sen for vi till pappa, här sitter jag nu och har tråkigt men läre vell packa upp väskorna så jag hittar något imorgon inan skolan ^^




Vad tycker ni om min nya header föresten?!
Den är oxå bara provisorisk tills syrra har varit fotograf åt mig :)



Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0