AFRIKA here I come!

Okej nu är jag på väg. Är riktigt nervös men vet inte varför, sitter nåstan och skakar och kan verkligen inte sitta still! Tåget går om ca. 1h, ska snart väcka pappa o syster så dom får köra ner mig på stationen där jag ska träffa ida, markus, joel och sofia. Tur att jag inte åker själv säger ja för då skulle jag aldrig komma någonstans xD
De börjar kännas nu att man är på väg när väskan står packad på golvet och så... Fast jag har nog fortfarande inte fattat riktigt att de är ikväll jag far...

Aja ska gå o fixa de sista o se till att jag inte glömt något ^^ Ska även skriva upp bloggadressen till pappa ^^
Ni kan följa våran gemensamma blogg genom resan oxå :)

Karibugototanzania.blogspot.com


Puss och hej då! skriver så ofta jag har chansen här hade jag tänkt... men kommer nog inte bli på de första 3 dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0