Bästa helgen på länge!

Ja som sagt, absolut bästa helgen på länge dehär! Igår kom tjejerna till mig vid7, vi fixade oss, o såklart förfestade vi! Hur underbart kul som hällst, 6 st tjejer utan pojkvänner o annat folk, bara de bästa tjejerna! :D
Vi ringde sedan skjuss vid 11 o så for vi ner på stan, tack så hemskt mkt för skjussen och för att du va garderob abbe! :) När vi kom in  på Stadt och G-festen så var allt redan genomblött, o vi vart efter 2 minuter, Fullt med skum överallt o ja de e svårt o beskriva hur kul den kvällen var iaf! Träffade hur mkt underbart roligt folk somhälls och de borde värkligen göras om! Värkligen bästa kvällen på länge! Var nog bara en sak som saknades, en god natt puss ^^ <3

Idag eller ja ikväll iaf klev jag ur sängen 16.15 ^^ Hade 2 missade samtal och 5 sms på telefon o jahade ingen aning om vem de va från ^^ fick dock veta de sen! Vid 18.20 iaf satte jag mig på bussen till niken, satt o va lite social med filip som skulle till delsbo oxå :) sen klev johanna o alida på oxå o vi fick lite smått panik när vi inte visste vart vi skulle kliva av ^^ men  de läste sig oxå :P Varit hos Jessica nu då hela kvällen vi tjejer, sätt film o firat mig lite 2 månader för sent bara ^^ Men bättre sent än aldrig :P

Just kommit hem nu igen, ska snart gå o lägga mig för jag måse upp till kyrkan imorgon på sändningsgudstjänst eftersom jag far från hudik på torsdag natt o från sverige på fredagmorgon! Kommer sakna tjejerna mkt, även sys o mamma o så, men mäst kommer ja nog ändå sakna Linus ^^


Mig i fredags :P



Aja god natt !
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0