Dagen..

Måste bara skriva om min dag i helhet oxå, eller kortfattat säger man kanske ^^ Höll på att sova över imorse, eller ja jag klev upp 30 min senare än tänkt, Såg skit ut o hann inte krusa håret o så. Tänkte ta en annan väska än vanligt idag, o vad hittade jag i den 83 kr :) Sen bar de av till skolan o där träffade ja på den bäste, o alla tjejerna :) Efter skolan for ja hem o sekunder innan jag skulle ner på stan och träffa tjejerna igen, skulle byta till en mindre väska då, o vad hittade jag i den ?! Joo 20 kr till :D Hittade en tröja på stan kag kanske ska ha på fredag om ja inte går i sys garderob, o när ja kom hem skulle ja baka syltkakor, Självklart funkar inte vågen riktigt, o de blir typ dubbelt så mkt margarin som de ska vara i ^^ Men kakorna gick o äta iaf ! Sen kom även oriflame då o min hud är räddad igen! Började även sy en klänning idag :) Kronglade lite men de löste sig! Ja tror mamma var lite för trött i huvet för att hjälpa mig oxå för jag fick tänka åt henne oxå xD

Nu har jag iaf nyss kommit ur duschen och ska snart sova :)
Väntar på att håret ska torka lite bara! :)
O nu är de vara 4 dagar till G-Fest! Riktigt taggad för härlig kväll men tjejerna!
O de är även bara 11 dagar kvar tills jag slipper Hudik o Sverige i 15 dagar :D Länk till ett av hotellen hittar du här: http://www.hotelwhitesands.com/index.html Ser riktigt härligt ut :D



Nä god natt med er :)
Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0